2011/12/24

KISTA GALLERIA

Det var först meningen att vi inte skulle göra något alls imorgon utan kanske gå på bio på kvällen bara. 
Och att jag, mamma och robert skulle ta en shoppingrunda den 26 då vi åker till edsbyn. 

Men efter lite surr nu ikväll så hann vi ångra oss, så imorn tar vi en heldag på kista galleria från då de öppnar till eftermiddagen. Klockan 15.30 har vi bokat bio, Happy feet! Familje bio ;) men de ska bli mysigt. Längtar som en tok. Längtar mera tills imorn än vad jag längtade till självaste julafton. haha.... 

så imorn kommer bli en bra dag. Önskar bara att jag kunde ta ett express tåg till ragunda imorn efter bion och få vara med min prins. Men så lätt är det ju inte. 

Aja, nu ska jag gå å lägga mig.. Är trött efter en heldag med stök å stoj. 


Hejdå! 


underbara newyorker finns ju även där... sjukt snygga kläder (hade dom senast jag var där iallafalla)

aja..... måste få skriva att jag saknar oscar mer än allt annat ännu en gång. 

min alldeles egna fina Oscar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar