2013/03/22

Gladiatorna typ

Godkväll.... Är trött och less. Less på mig själv som glömde glasögonen hemma i lägenheten = kommer ha ont i huvudet hela helgen. Det betyder också att jag har väldigt ont i huvudet nu, jag blir trött av att ha ont i huvudet men vill inte lägga mig klockan halv tio på en fredagskväll. Det känns inte OK, därför ska jag jävlas med huvudvärken och göra mig någon fika... Kanske att jag överlever.

Halvglor på gladiatorerna, har inte följt det i år alls men finalen kan man ju kolla på! Iallafall halvglo. Det gick bra att jobba idag, blir lite less på puckon bara.... så här lät en konversation med en av kunderna ikväll:
Jag: Är alla här? Alltså alla som är bokade i ditt namn?
Kund: Japp, alla är vi här.
Jag: Okej vad bra! "börjar skriva ut biljetter"
Kund: Eller nej, alla är inte här. En kompis kommer snart
Jag: Jaha, ja men det är lugnt, den får sin biljett sedan då, bara den säger ditt namn då.
Kund: Japp. Han kommer att komma med helikopter och landa på Coop parkeringen, så du vet. Han heter Frank Wagner.
Jag: Okej kul.

Dom fick sina biljetter men jag skrattade inte åt dom och dom fick gå, utan deras polare Wagner. Som ni fattar visade jag Johan Falk - Kodnamn Lisa idag. Så dom skämtade ju till det jättebra. He-he-he.
Vet inte varför jag vart less då, men blev bara det.

Jag saknar mitt hjärta så himla mycket, pratade nyss med han i telefonen. Önskar han var här med mig, speciellt när jag är helt själv i lägenheten. Men vi ses ju på måndag igen. :)

Jaha, nu var Gladiatorerna slut. Kul för dom som vann, riktiga kämpar. Nu är det något om Gyllene Tider på fyran, måste ju finnas något vettigare att glo på. Ska rota i kylen snart och kolla vad som finns. Är sugen på något as gott. Typ jordgubbsyoughurt hade varit ultimat... Kallt och gott.

 Måla naglarna gråa kan man också göra en fredagskväll.

Det är himla bra att jag får bra betalt i helgen, annars hade det inte känts lika bra att jobba denna helg. Inte när jag är själv så mycket. Mamma kommer hem imorn eftermiddag. Robert inatt, men om jag får vara ärlig är han inte till så mycket sällskap, sorry broooo. Börjar jobba klockan 13 imorn redan, ändå till 20, brabra. Jaja! Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar