2013/03/25

Så jävla sakta

Tiden går sjukt sakta och det känns som att jag har suttit på det här tåget i flera jävla timmar,  fast det bara är en timme jag spenderat på denna stol. Är sjukt rastlös och less på alla musik på spotify... Vet inte vad jag ska göra. Dessutom är jag svin hungrig haha ... Vill bara vara framme nuu. Hoppas att solen håller i sig hela dagen, älskar solen. Vill liksom bara krama den.

Såg ju på Croodarna igår på bion, jag tyckte den var jättebra! Rolig och ett väldigt fint budskap. Helt klart sevärd. Men då är ju jag sån som gillar animerade filmer också, därför blir det självklart att jag tyckte den var bra också.

Har ingenting att skriva ... Inte heller något att göra och ingen att prata i telefon med. Alla är ju på skolan typ. Är i Gnarp nu, är i framme om en halvtimme. Men den halvtimmen känns så jävla lång... Ska käka som en häst när jag kommer fram, otroligt hungrig. Det faktum att jag går till halv fem idag vill jag bara stryka ett sträck över, har först foto i typ två timmar och sen text. Vem sätter en lektion som börjar 15.15?? Sjukt sent och jobbigt. Tur är väl att det är en ganska rolig kurs, så jag brukar överleva. Men hungern brukar alltid smyga fram då, vilket bara är jobbigt och det blir svårare att koncentrera sig. Fast det har blivit mycket bättre nu med lunchen när vi har matkort och får äta typ vart vi vill, istället för förra stället. Man var fan hungrig efter en timme då.

Jaja, nu har jag babblat färdigt tror jag ... Vi hörs när vi hörs. Om jag inte hunnit dött av hunger och tristess tills dess :)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar