2013/03/23

Power to the people

Godmorgon lördag! Fint väder du bjuder på idag. Synd att jag inte kan vara ute med dig solen. :))
Klockan 13 börjar jag som sagt jobba, vaknade för ca en timme sedan och har bara legat kvar under täcket hela tiden, tills nu då jag ryckte upp mig och klädde på mig. Ska göra en smoothie till frukost, det är så bra för mamma har alltid grejer till att göra godare frukostar, det har verkligen inte vi hemma. Glömmer alltid bort att köpa hem allt gott till lägenheten, för man handlar bara det viktigaste och blir för snål med resten :P

Sofie underhöll mig rätt så mycket igår kväll, eftersom hon också var själv kunde vi prata i telefonen hur mycket som helst! Min fina bästa vän, får se när vi ses igen. Är så glad att vi är så pass bra vänner och pratar så ofta som möjligt, trots att vi bor 20 mil ifrån varann och nästan aldrig ses. Det blir typ en gång i månaden, högst känns det som. Men ja, min fina Sofie är bäst!

Annars kollade jag på American pie som gick på tv igår, sen däckade jag runt tolv.

Vi hörs seeen! Pssssssssst här vare sommar på jobbet........ blöä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar