2013/03/18

Måndag

Hej ni där ute i cybervärlden!

Har nyss käkat middag (potatisbullar) och ganska nyss kommit hem från skolan. Fick börja lektionen tidigare och då sluta tidigare, otroligt skönt. Annars hade jag slutat nu liksom... Så det var ju bra. :)

Dagen har varit mer bra än dålig, men är otroligt trött vilket gör att man inte är på topp hela tiden, mem vad gör det. Fick träna till np i engelska på engelskan, börja planera till våran utställning på foto och skriva små dikter på texten. Så på plugg-fronten har det varit lugnt alltså. Var även å kollade på kulturmagasinet där vi ska ha våran utställning. Hoppas min idé blir så bra i verkligheten som den är i hjärnan bara, hehe. Oscar halvsover å jag funderar över om bag också ska göra det eller plocka ur diskmaskinen,  svårt val :pppp Men vet inte om jag är så trött? Kan ju va skönt å plocka ur maskinen först å sen vila, haha. Aja, vill ut till Birsta sen, men vene va Oscar tycker om den idén,  får väl ta min plan med han sen när han vaknar. Otroligt skönt att det har öppet enda till åtta iaf!

Sexy me today !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar