2013/03/19

Tisdag

Hej vänner.

Vi kollar på en jättekonstig film på engelskan, orkar inte lägga ner energi på att fatta vad den handlar om, ska ta reda på vad den heter så kan jag tvinga Oscar och kolla på den med mig.

Annars funderar jag över jobb. Ska skriva ut mitt cv sen, och imorn ska jag och Nellie gå å söka jobb.. Vill inte. Vill verkligen inte. Vill få pengar på kortet varje månad utan att jobba helst. Vafan, man får ju inte ens studiebidraget. Dåligt gjort av CSN.

Nu tror ni säkert att jag är naken om benen. Men icke! Har beigea byxor på mig dagen till ära. Det första Oscar sa när han såg dom var "vafan du ser ju ut å va naken med dom där". Jahapp, sa jag och gick till skolan - naken.

Nä.. Men ja... Slutar om en timme. Skönt. Jag och Oscar pratade om en städdag igårkväll, vet inte om vi kommer prata om det när jag kommer hem, men det hade ju varit behövligt. Med en städdag alltså. We will seeeee.

Nu ska jag göra något annat. Hejdåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar