2013/03/20

Pretty little liars

Asså avgudar den serien?? Älskar onsdagar då man kan kolla på det senaste avsnittet. MEN läste mig till att idag kom det sista jävla avsnittet av den här säsongen. Och nästa kommer ut i JUNI!!! För er som inte vet, så är det otroligt länge dit. Iallafall tre månader och det har jag inte tid med ju.

Det här sista avsnittet var så sjukt chockerande, men samtidigt inte. Eftersom man redan anat lite och trott för sig själv att "Nää, han kan inte vara död. Inte hon heller" "Fast jo, dom hittade ju bådas kroppar... Dom är döda" Så går mitt huvud runt och runt hela tiden när jag kollar på pll. Och idag uppenbarade sig så mycket? Men ändå inte. Vill ha juni nu. Vill ha fortsättningen nu och mina frågor besvarade. Säsong fyra ska bli så spännande. Tror jag ska kolla om från säsong ett nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar