2013/03/24

Söndag

Hejhopp

Ligger i soffan å kika på tv, börjar jobba klockan 3, ska kolla på croodarna då haha :)

Kom hem vid 20 igår, kollade då på två filmer som gick på sjuan, hur man blir av med en kille på 10 dagar och hemma bäst. Självklart heter dom nå finare på engelska haha.. Har sett båda förut men dom är bra så kunde lika gärna se dom en gång till! Somnade vid halv ett å vaknade runt tio. Pratade i telen med sofie en sväng innan jag klev upp å gjorde frukost. Har badat och klippt mammas hår idag.

Blir att jag åker till stan (menar såklart sundsvall, känns som att vissa tror jag menar östersund men sundsvall har ju liksom blivit stan för mig haha) imornbitti, så slipper jag stressa ikväll också! Oscar kommer inte hem förrän imorn heller så, sover gärna inte själv. Fast det hade varit skönt å åka ikväll, men det går typ inte heller.

Aja, ska försöka få i mig någon lunch nu! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar