2013/03/10

I just need you here

Hej bloggläsisarna. Vad gör ni?? Själv chillar jag mest. SKOJA, jag mera stressar. Haha, håller på göra en fotouppgift, bildanalys, booooring. Men har gjort hälften så är bara hälften kvar. Den ska in imorn, på tisdag morgon har vi svenskaprov tror jag?? Det kommer få gå käpprätt åt helvete, haha om man får säga så... Så drygt. Menmen, därför kan jag ju vara smart och göra klart fotouppgiften nu idag, träna till svenskan ikväll hemma i lägenheten och träna till provet imorn. Då hinner jag ju. Förstår inte varför alla tror att jag jämt är sent ute med allting? Klarar ju allt galant.

Har fått svar på svenska och historia provet nu (som vi hade för flera veckor sedan) och dem klarade jag ju galant. Otroligt skönt. Haha galant, lät som en tönt.

Men aja, som ni såg avfärgade jag håret i förrgår. Skönt, no pigment in ma hair anymooreeee. Nä, men asså de är ju meningen att man ska få tillbaka sin vanliga hårfärg. Dock är ju de bullshit. Men det blev bra mycket bättre än jag trodde så jag ska lugna mig med att sätta i slingorna. :) Och jag skymtar min vanliga hårfärg där inne nångonstans ;)


Asså mitt hår är jättefettigt och jag är jätteblek, that's why I'm so hot.. ;)
Ska duscha när jag är klar med bildanalysen!

Fan vilket rörigt inlägg.. Vart pepp på livet helt plötsligt. Kan ha å göra med att mamma kommer idag med alla kläder jag beställde!! Nya skor!! Ny jacka!! Åh vad skönt.

PÖSS hEj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar