2013/03/12

Proffs

Tjabbbaa...

Ska snart gå ner tredje vändan till tvättstugan, ska hänga det sista å sen är jag klar. Sen ska jag rensa upp lite in our apartment innan jag dyker ner skallen i svenskan. Har grammatik-skit-prov imorn eftermiddag.  Döda mä ...

Iaf så köpte jag mig en sån där som är bra för mitt stackars hår. Nellie va skyldig mig some money så hon fick äran att köpa den åt mig, eheh. Hade en annan liknande förut men den är slut och jag behöver verkligen något som gör att håret känns lite bättre (även fast man kanske kan tro att mitt hår är cp-slitet så är det inte det, trots att jag färgat/blekt det för många gånger senaste månaderna, haha). Ska bara komma ihåg och använda den. :)

Förstår om ni är asimponerade av min redigerade bild haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar