2013/03/17

Söndag

Hejhopp. Dagen går ut på att göra typ.. ingenting. Tror jag ska gå ut å gå en stund sen för att fördriva tiden. Fast först måste jag göra mig någon frukost och dusha. Bussen går 15.45 å är i Sundsvall ca 19.30, ska bli skönt. Är ju ensam hemma idag för mamma ska till Stockholm. Blir ännu drygare att vänta när jag är helt själv hemma, har liksom kollat på nyhetsmorgon sen 09 imorse, dock är de bättre än jag trodde haha.. snart ska Eric Saade dit å snacka. Kanske är bra vad vet jag :)

Längtar efter min älskling otroligt mycket också, ska bli skönt att kramas ikväll. Men det går faktiskt väldigt bra nu för tiden, bättre än förut. Grinade så fort jag åkte och han inte följde med,  typ. Antar att jag vant mig nu och har lärt mig att vara ifrån han, vi pratar i telen några gånger om dagen, vilket gör det mycket lättare. Kan inte göra så mycket annat om jag ska ha jobb här, det är ju självklart att han inte kan följa med varenda helg liksom. Han har ju saker att göra lika som jag. Dessutom är det nog bra att få sakna varandra, tror jag iallafall. Fast verkligen inte för ofta (så tycker inte alls att de är bra att vi är ifrån varann haha!!) För man får ju sakna, och få reda på hur bra man faktiskt har det med sin andra halva. Finns inget bättre än natten med honom efter två nätter utan honom,  lovely!! Haha :) Åh va random inlägg... Får se när de kommer upp, har inge internet just nu. Har använt upp det jag har på telen .. Och mamma har ju inte wifi, bara sån där sticka å jag orkar inte sitta vid datorn.

Aja. Nyhetsmorgon är snart slut, då ska jag ta mig en dusch innan jag hittar på någon frukost. Puss

(Skulle ha kommit upp 11 imorse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar