2013/03/21

Nike

Har alltid tyckt att liknade skor är snygga och säkert sköna osv... (Dock menar jag Nike air max 90 nu) Men aldrig brytt mig mer än så. Men imorse när jag satt runt å surfa på internet kom jag på dessa och ville kolla priser och vart dom ens fanns (inte en enda butik i svall hade dom (air max asså) i lager). MEN, har jag bestämt att jag ska ha något, ska jag helst ha det nu, inte om typ 5 arbetsdagar som det kan ta att skicka efter, haha. Sen kändes de sådär å betala ca 1500 för ett par skor som jag inte riktigt vet om jag kommer använda så mycket.

Därför köpte jag dessa idag, för ett rimligare pris :)




Dessutom är dom här typ bättre, för dom är inte lika stora och "klumpiga" som det känns som air max kan bli. Nöjd tjej. Fick även med mig ett par andra skor till sommaren också, men dom får ni se en annan gång för nu ska jag borsta tänderna och sova! Pöss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar