2013/03/21

Ja ja fatta inte hur man dela youtube-klipp på telen

Men om ni ha tid, klicka gärna på länken i inlägget nedan. Asballt!

Annars då? Vaknade för en stund sen, var glad över att gardinerna var fördragna, annars hade jag väl vaknat klockan 07.00 på min lediga dag... Oscar åkte nyss till skolan så jag är ensam hela dagen, trist. Har ingen aning om vad jag ska göra. Det ser ut att blåsa ut idag också, och vill helst inte vara ute då. Är bara kallt å jävligt ju.

Somnade typ halv elva igår igen, fast Oscar somnade vid kvart i tio men de måste vara för att han är sjuk. Jag låg och kollade på efterlyst och chicago fire en stund innan jag slockna.

Det är väldigt bra att efterlyst finns tycker jag! Tänk hur många dom kan stänga in bakom lås och bom pga vi människor i Sverige. Det är ju oftast vi som sitter inne med massa viktig fakta som polisen och alla utredare inte får tag i. Tycker även det är sjukt modigt av dom som har sådan fakta, att faktiskt ringa och berätta det dom vet.. Det är nog inte alla som vågar, tror jag. Jaja, bra och intressant program iallafall :)

Nä nu ska jag väl kanske kliva upp och göra mig någon frukost. Fast egentligen skulle jag kunna ligga här hela förmiddagen. Är så skönt under täcket :)

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar