2013/03/27

Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, hehe. Börjar typ om en halvtimme men läraren är inte där, det är nån specialgrej. Så ska bara gå dit och skriva upp mig. Sen ska jag hem igen och packa. Förhoppningsvis! Oscar ska till skolan och kolla om han kan göra sitt idag istället för imorgon eftersom vi gärna vill åka i eftermiddag istället för imorn. Så förhoppningsvis rullar lill-skodan mot Oslo i eftermiddag :D tycker det ska bli jättemysigt att åka bil hela vägen, bara jag och min prins ♡

Julia var verkligen räddaren i nöden i måndags,  så glad att hon kom hit och sov med mig. Vi hade massa girltalk, brände popcorn, fikade och kollade på tv innan John blund fångade oss för sömn. Bra kväll! Men det var underbart när Oscar kom igår, han var hemma när jag kom från skolan (och efter jag varit å sökt jobb, live!!! Eller va man säger haha). Hade en jättebra kväll med hjärtat, vi bara myste å myste. Mellan 3-7 hade jag tvättid också,  var ju tvungen att tvätta massa kläder till Oslo. Kändes som att allt mitt fint hade hamnat i tvätten!

Börjar tolv idag då, typ. Eftersom jag bara ska gå fram och tillbaka till idrotten så räknas inte det haha. Jaja, har inte så mycket att säga. Är bara så glad över att vara med Oscar igen haha, så nu vet ni det!

Men nu ska jag kliva upp :) Förresten så drömde jag helt sjuka drömmar inatt!! Uscha haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar