2013/03/20

Onsdag

Hejpåer!

Ligger i soffan å chillar, har ganska tråkigt. Uppdaterat instagram, facebook å bloggar i brist på saker att göra. Oscar är sjuk, vilket suuger. De betyder att jag snart också kommer bli det och då kommer jag grina. Men! Är ju ledig imorn, positivt. Dock vet jag inte vad jag ska hitta på, beroende på om Oscar ska på skolan eller inte. (Eftersom han är sjuk då)

Skulle vilja åka i backen nu ... Föll liksom tillbaka till det där sen jag åkte i fredags... vill köpa en ny bräda och åka varenda dag :D  Nä men typ iaf. Det blåser jättekallt ute, så kan inte gå ut å gå å poppa musik i lurarna ens.. Det är fan slutet på mars!! OKEJ att det blåser, men de ska fan inte vara typ -7 grader ute.. Vill ha jeansjacka å converse inte fula vinterskor å tråkig jacka...

Hade som sagt utv. Samtal och idag. Gick bra, som väntat ;) haha.. Pratade mycket om framtiden och sånt. Vad vill jag göra när jag blir stor? Helst leva på att skriva böcker, men de känns inte riktigt som det är möjligt för lilla mig. Orka ha ett 7-16 jobb, dag in och dag ut... Får klura lite mera på det där tror jag, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar