2013/03/25

Home alone ....

Hejsan hoppsan.

Sitter hemma å kollar på pengarna på bordet på tvn. Nyss klämt i mig en mindre god pizza som man värmer i micron. Oscar kommer inte förrän imorn........ eftersom vi ska till oslo på onsdag (troligen, annars torsdag) måste vi ha en gps (ska bila asså) och den får han tag i imorn och inte ikväll. Så jag blir ensam inatt... eller?? ;)) Haha Julia kommer vid sju och sover här (lovely) med mig så jag slipper vara själv. Därför vart jag genast på bättre humör haha!

Lunchade på tacobar idag, sen hade vi foto, planerade å planerade. Hoppas de blir bra bara :) Ska ha utställning om några veckor på kulturmagasinet,  så man vill ju få det så bra det bara går. Sen text, fick sluta lite tidigare (mats<333) så de va asskönt. Jaja. Om en timme ca ska jag möta Julia på stan, måste handla lite götta tills ikv. Och mjölk... boring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar