2011/11/10

BOOOMBOOOMBOOM

hejdärr!
sitter ute i korridoren med min mesamko grupp som består av mig julia julia å therese! vi ska komma på en konsert och planera den, vi ska göra karta och mitt område är att ta hand om serveringern, maten ölen osv. så ska ta reda på allt å va det kostar. kan tänka mig att vi måste låna många miljoner för få ihop dethär.. menmen.

imorse var det d ö d e n å kliva upp halv sju och gå å duscha. det var precis som en sån där gång när man ligger i soffan och ska egentligen inte sova och klockan är typ 5 på eftermiddagen och sekunderna innan man somnar, då kommer någon å stör dig. SÅ JÄVLA JOBBIGT VAR DE Å KLIVA UPP Å DUSCHA. just so u know.... klev iaf upp, duscha, sminka mig, gjorde frukost till mig å älskling, väckte han, gjorde mig mera klar och gick sen ut i kylan. de va den första -1 graden jag ha känt i sundsvall. TROR jag iaf. fett kallt. slutar om en halvtimme men vill egentligen sluta nu nu nu. men så äre ju inte. haha jajaa. hejdå. hör av mig då jag kommer hem ;]]]]] saknar klass resan just nu!!!



saknar verkligen klassresan. även fast vi hade fett tråkigt och jag saknade min älskling varenda dag och natt så var de riktigt skönt å bara umgås med klassen och mina fina tjejer. de var varmt och det var fint. åhå vill verkligen ha sommar!!! <3 <3 <3 <3 samtliga bilder är snodda av www.johannastern.blogg.se
min kompis!!! wohooo

får se om jag å älskling kanske stannar i Sundsvall i helgen.. men vi få se. NU SÅ HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar