2011/11/26

over my shoulder

Hej! detta inlägg skrev jag igår men de kom aldrig upp så ja, bättre sent än aldrig. :)

är hemma på villavägen nu och ska äta hemma idag, var ett tag sen.
sitter å pratar med johanna i telefonen. å funderar vad jag å oscar ska göra ikväll.
förhoppningsvis kommer han på hammarn efter han har ätit middag.
han blev ju kvar på ragunda han. :( men pappa ska nog ta kort på hans ärr sen så.

är jätte hungrig så hoppas vi kan äta tidig middag iaf.

igår så fick vi åka bil hem så de va super skönt. slippa betala och åka buss helvetet haha.
+ att vi kom hem mycke tidigare än va vi skulle gjort.. vi åkte til ragunda, åt middag och sen for vi ner på hammarn och lämnade min tvätt osv. sen åkte vi lite bil och var till jocke å emmelie en sväng + att jag fick vara med johanna! vilket var kul.
vi for hem vid halv 1 och sov till 12 imorse. gick å duscha å åt frukost.

å ja nu sitter jag här. vene riktigt va jag ska göra men. olle å otto leker med nån kompis så de går inte att tänka klart..

menmen vi hörs nångång


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar