2011/11/21

it's nothing wrong with that

hej, de va ett tag sen nu! men varit hos mamma i helgen med älskling å bara myst å haft det bra.. :)

fredag: hade en dryg dag på skolan och var trött hela dagen.. slutade och skyndade hem och städa undan och packade. sen tog jag å älskling å gick till tågstationen å jag köpte middag på donken å sen blev de tåg- och bussresa till kl 20.00, när vi kom fram så åt vi mat och sedan så startade mamma filmen huvudjägarna nere på bion som vi tre kollade på med goda bio-popcorn och dricka. sen när den va slut gick vi å träffade emmy m.fl. :) kul å träffa dom!

lördag: vaknade halv två, åt och myste hela dagen och kl 19.00 var de breaking dawn på bion som gällde. den var huuuuur bra som helst men tyckte synd om oscar som tyckte den sög.. men han fick offra sig :)
sen va med brudarna ett tag å sen gick vi hem å sov.

söndagen gick mest ut på å vakna, äta, åka buss osv... sen så när vi kom till lägenheten finally så gjorde vi gofika och myste till prisonbreak å somnade sent..

var sjukt stressad imorse, men de gick å ha varit som en död sill idag känns de som.
men var med på idrotten som tur va endå, det var rätt så roligt fast väldig träning så!

nu så känns allt bög, har ont i huve som ett as fast jag har glasögonen på mig, mitt huvud kokar och har ont i magen å nacken... känns som att de finns möjlighet att min kära oscar har smittat mig..... blääääääää

as ful bild som togs förut idag då jag drack min goda smoothie som jag vart för mätt på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar