2011/11/17

prison break

igår så sa jag till oscar att vi borde börja kolla på en serie för vi aldrig har något å göra.. dum idé. låg vaken till 3 inatt och kollade på prison break. de va ju aaas bra. hade inte sett de innan. men som tur var så tog vi en paus mellan 21-22.30 och gjorde läxor och fikade. man blir ju som fast klistrad................ så nu vill jag bara hem och kolla på prison break hemma med min sjuka älskling.  

genom att somna 03.00 inatt resulterar i en idiot till väckarklocka och jag vägrar kliva upp. men som tur va så ringde ingela kvart i 8 å skulle prata med oscar så då hann jag precis till engelskan.. fast med en kurrande mage. så måste gå å köpa något sen om jag inte ska dö..  och att jag håller på somna i stolen jag sitter på. fan skit liv varför är ja så dum för???

men som tur är så slutar jag iaf 13.20 idag.. men endå vill ju gå hem nu. hatar att jag glömde min glasögon hemma. för en dag som denna är de skönt å ha dom så ser man iaf lite bättre. haha menmen skylldigsjälv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar