2011/11/21

what to do when u're bored


jag har insett att min senaste kyss: var på min fina pojkvän å den va bäst
jag har insett att: allting är mycket bättre än jag någonsin trodde de skulle vara.
jag har lärt mig: massa skoj på skolan
jag trodde aldrig att: jag skulle få bli sambo med världens finaste
jag lyssnar på: tystnaden å oscars små snarkningar haha 
jag pratar: när jag behöver ha nått sagt
jag tycker om: sundsvall
jag avskyr när folk: snackar skit 
min bästa vän är: sofie henriksson
min första bästavän heter: linn kelloniemiii
kärleken kan: kärleken är bäst
bästa tiden i mitt liv var: 07 var fint, men de är fint nu med!
jag har misst: en bästa vän
om jag fick en sak i hela världen: så skulle de va fett med cash haha 
jag är: en skoltrött person
när jag borstar tänderna: så borstar jag ALLTID tungan efteråt, annars mår jag typ dåligt
när jag lagar mat: säger bara PYTTIPANNA vilken skapelse
jag tänder på: snyggingen som ligger några meter ifrån mig
det sexigaste yrket är: vene :o
det är charmigt när: folk gör mig gladaa
jag är rädd för: att inte vakna upp brevid min andra halva en dag
den värsta känslan är: att försova sig (!!!!)
den bästa känslan är: när man vaknar i tid, hinner äta, sminka sig och känna sig nöjd och komma till skolan då de är tio min kvar. ha en bra skoldag och sen väntar oscar hemma 
jag är bäst på: ungefär de mesta :)))) eller lat
jag är sämst på: säga rätt saker
om jag var ett djur skulle jag vara: en litenliten fååågel
jag kommer alltid att vara: vene, man måste ju förändras nångång så kommer väl aldrig vara samma?? ååh svår fråga. 
det finaste som finns är: när oscar ler
i sommar: ska jag komma ihåg " juste de är såhär sommar känns... kom ihåg de till hösten då du önskar snön komma nångång! "
sist jag grät var: typ i veckan haha åh vekling
jag kan: om jag vill
jag kan inte: alltid göra bäst ifrån mig 
när jag vill tänka går jag: så gör jag de bara
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka eller chokladbollar.
min mobiltelefon är: på lagning
när jag vaknar på morgonen: kollar jag först vad klockan är sen pussar jag på oscar å säger att han måste vakna!
innan jag går och lägger mej: skedar jag med oscar..
just nu tänker jag på: om ja ska gå väcka oscar elle rinte
bebisar är: helt okej
idag har jag: haft ont i huvudet hela dagen
ikväll ska jag: kolla på prison break å mysa
imorgon kommer jag: ha SOVMORGON
jag vill verkligen: väcka oscar nu så that's why I'm going in theereee


okej märkte att oscars namn eller slangord för oscar nämndes på... typ varannan. men han är ju allt. han är bäst, min underbara fina för tillfället sovande pojkvän. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar