2011/11/30

mister green

HALLOJ 

är hemma och segar och har gjort sen kl 13.15. oscar har praktik och slutar inte förrän 4. fast okej de är om tio min men de har varit väldigt segt hittills. har bara suttit och målat med ritplattan jag lånade hem från skolan. 
måste ju få testa på å greja ifall jag vill ha en sån i julklapp. men är ganska så säker nu. det är så himla roligt! 
har setat å måla av bilden på oscar sen ja kom hem å tiden går mycket fortare. :) fast bilden som jag gjorde nu då (på bilden) är inte klar än och det är den först jag gör om jag inte ska räkna med bananerna vi gjorde på första lektionen (utan ritplatta då..) och sen ha vi bara fått testat på lite med plattorna. så mitt första portätt blev på min fina älskling. :) som snart är klart. haha 


jaja.. nu ska ja gå å sätta igång ugnen och sånt så de börjar närma sig mat då oscar kommer hem.

puss!

1 kommentar: