2011/11/10

no one can control me

- tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? - har inget mellannamn
har du några piercingar? vars? - öronen. har haft i ögonbrynet.. missu
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej jag vill sova med min älskling
väljer du filmkväll framför utekväll? - tror de. fast de bero väl på
vad tycker du om med dig själv? - haha jaru, är väl snäll?
din sämsta egenskap? - lat å svartsjuk kanske
är du dag eller nattmänniska? - natt tror jag. fast ibland inte ahah
vad har du på dig just nu? -jeans, tröja, underkläder
är du nöjd med ditt utseende? - ibland men oftast inte haah
vad vill du ändra med ditt utseende? -vene min näsa är sne iaf.

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - ja <3
har du varit kär på riktigt någon gång? - ja jag är de
är du oskuld? - nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vene
hur många har du varit riktigt kär i? - två
vad för sorts killar faller du för? - oscar
när hade du sex senast? - igår
har du kysst en kompis någon gång? - haha ja
hur många har du varit tillsammans med? - 5 tror jag. men de mesta va ju när man va liten haha

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - sofie
vem skulle du vilja träffa just nu? - sofie, johanna, linn, å alla hemma. oxå mamma!
vem saknar du mest just nu? - ida!
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - dom i edsbyn
vem krama du senast? - oscar haha
vem står dig närmast? - sofie, oscar å johanna tror jag
vem vill du träffa oftare? - alla edsbytjejer
vem är mest partyprisse? - hm vet inte
vem ringer du när du är ledsen? - sofie, mamma eller oscar tror jag haha
vem är snyggast? - alla mina vänner är snygg

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? - mamma, sofie, oscar, nellie, mona, lina, pappa osvosv
vilka namn finns i smsinkorgen? - olivia, julia j, oscar, therese, julia n, mona, julias kille å hennes pappa, mamma, ingela, sofie, mia, johanna, peder å halebop
vem ringde dig senast? -mamma
vem smsar du oftast med? - oscar å sofie
vad stod det i senaste smset du skickade? - :-)
vad har du för bakgrundsbild? - en himmel med solglasögon framför solen typ haha
vad står det på anteckningar? - va ja ska packa med mig varje fredag jag ska hem haha
vem ringde du senast? - råkade ringa en 0 förut
vad har du för mobil? - LG
spelar du wordfeud? - nej.

- farligheter
snusar du? - nej.
har du snott något från en affär någon gång? - ne tro ja inte
brukar du röka? - typ om ja dricker ibland
har du tagit droger? - nej.
känner du folk som tar droger? - nej.
har du blivit jagad av polisen? -ne
har du druckit så mycket att du spytt? - jap.
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du kunna testa droger? - nej.
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - vene
har du varit i slagsmål någon gång? - nej

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? - är ingen dörr här men ytterdörren är ju låst å stängd hah
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - ne
tror du två ex kan vara vänner? - japp
skulle du vilja vara berömd? - ne tro ja inte
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - ja.
skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? -  haha nja vill inte ligga med olivia
brukar du tänka innan du talar? - försöker
känner du någon som är oskuld? - ja.
skulle du vilja tatuera dig? vars? - ja nångång vet inte vart eller vad
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja.
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - ja dom skulle ju undra
tror du andra tycker illa om dig? - hoppas inte.

1 kommentar: