2011/11/29

happy birthday loverboy!

godkväll kära vänner..

sitter nu trött som ett as och vill sova men tänker inte sova förren jag fått sett lite prisonbreak, är på halva fjärde säsongen... :( inte mycke kvar. det är ett sånt himla bra tidsfördriiv!!

iaf så blev ju min fina älskling hela 18 år idag! så de var bara för mig å kliva upp halv sju å ge min fina frukost på sängen och lite paket juuuu. han drog iväg ganska tidigt till skolan och jag började ju inte förren 10.
hade mat, bög matte.. men vi hade mest prat idag på matten, typ genomgångar osv. har ju prov nästa vecka..
men glad endå för ja trodde vi skulle ha de imorn!!

på media produktionen så jobbade vi med illustrator, vilket är så jävla kul så nu vet ja vad jag ska önska mig i julklapp! :D kan visa bild för er som inte vet vad det är. :)


man kan alltså måla med pennan och de syns i programmet man använder i datorn!

slutade halv 3 och gick då hem till min älskling som redan hade slutat. vi gjorde mat och gosades.
sen kommer hans mamma, pappa å gustav in hit till stan och vi åt middag och han fick paket!
vill oxå ha paket...

sen åkte vi på pizzan å åt mat. fyfan känner mig så jävla fetmätt fortfarande... haha
sen for vi hit igen och dom for efter ett tag och vi har bara nördat dator och sett på tv. bara haft det skönt. :)

nu ska vi nog se lite prisonbreak innan jag somnar.
tror dom vill att han (vi!) ska bli feta.. haha

sötnos

min fina loverboy som blev hela 18 år och får
ta hand om sina egna misstag.  hahaha

<3

bored girl

fick iaf till dom längsta ögonfransarna ja nånsin haft
idag!
ja, lite bilder osvosv..
nu ligger oscar redan i sängen så ja ska väl hoppa ner jag oxå, men först ska jag värma riskudden och ta ipren å fixa en vatten flaska. :)

natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar