2011/11/06

heaven stay

hejdär! :)

nu var det ett par dar sedan, men har varit upptagen med att vara med min underbara andra halva till pojkvän och även varit med sofiiiiiiiiiiiiiiiie min pärla. det har varit en bra och lugn helg med mycket umgänge och mycket ställa saker till rätta prat. så nu ikväll har jag å älskling bestämt att vi ska avsluta detta fina lov med att gå på bio ikväll. det blir nog In time. den verkar asbra!

fåse vad jag ska göra nu. håller på bäddar oscars säng nu och sen så måste jag sätta mig och göra klart det sista till min muntliga redovisning för imorn.. om ja ha tur blir de att ja gör den på onsdag. men det märks imorn. ska prata i 4 min om hur det är att vara uppväxt i dagens amhälle och leva i dagens samhälle. wish me good luck

bye
den finaste jag vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar