2011/11/29

tired girl wants to sleep

HEJ GODMORGON! let's pretend i'm the most alert person in the whole world.

har precis varit ute å sprungit en morgon runda och ätit en riktig nyttig frukost. gick även oxå till oscars skola och bjöd han på frukost, för han hann inte äta imorse. pinsamt att jag gick ut å sprang istället för å ge han frukost på sängen och sina presenter!!! gaah

NEJ glöm de där översta hur dom tror ni jag är?? duktig flickvän som jag är klev jag upp fast JAG egentligen har sovmorgon, klockan halv sju och gjorde frukost på sängen  å hämtade hans paket. (sjöng inte tyvvärr..) han blev glad, men måste bara byta strl på en tröja. :)

nackdelen är väl att nu ligger jag är SVIN trött med SVIINIIIG mensvärk.. vill inte till skolan och ha HORmatte med gunilla. o r k a r i n t e .. börjar 09.50 alltså om en timme och 40 minuter. hinner nog. haha men är aaashungrig men orkar inte göra nån frukost. vet inte va ja är sugen på. är sugen på typ en loka med kaktus smak just nu.. fett jobbigt :(

men nu måste jag sluta klaga. har faktiskt sovmorgon, slutar 3 och sen kommer oscar family in och vi ska äta på finresturaaaaaang.. ne men resturang iaf :) längtar efter riktig jävla god mat. haha! utan å veta att de finns disk efteråt oxå...

om jag hittar nå vettiga kläder å ha på mig idag så får ni nog en charmig bild på de oxå.
nu pratar jag bort mig. MÅSTE GÖRA MIG KLAR NU

hejdå.










puss

hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar