2011/11/27

sweet dream

Hejhopp i lingonskooogen.

Sitter hos älskling å är halvtrött och vet inte va jag ska hitta på. Känns som de är läge och göra mig iordning litegranna nu.

Igår så va ja ju hemma å åt middag osv. Fast oscar kom och va med mig och så tog vi kort på hans ärr och gosade och lekte med my brothers. Sen gick vi å mötte johanna och jag fick min mascara som hade råkat hamnat i hennes sminkväska då vi va i sundsvall på lovet. Har använt en gammal, vilket inte alls är lika bra, börja smulas å jävlas.

Sen va vi ute å åkte bil och va med oscars kompisar och for hem runt tolv. Somnade på en gång typ.
vaknade klockan 11 å va på piggt humör(som nu blivit till ett trött humör) och gjorde nyponsoppa med vanliljglass till och en macka. Vi tände 1:a advent ljuset. OXÅ SNÖAR DE JU! just nu älskar jag att de snöar, bara för myshetensskull. Men snart kommer de bara vara jobbigt. HeHeHe

17.30 så går bussen till sundsvall och sen är de bara måndag och sen tisdag, och då fyller min älskling 18 år! då kommer hans family ner och vi ska äta fin middag. Imorn ska jag köpa hans sista present :) längtar, även fast de inte är jag som ska få presenter, haha!

världens finaste & underbaraste pojkvän 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar