2011/11/01

it's been a while since I saw you

godmorgon! 
sitter nu pigg och vaken (pigg?) och väntar på att älskling ska byta nå lampor i bilen. han hade fått dom på posten och de första han sa var "Det här är ungefär som att fylla år!" så jag antar att han var glad att dom kom redan idag. haha min sötis :) 

han har lovat att han ska komma in snart så ska vi göra feting frukost, en såndär riktigt nyttig en. 
sen har jag planer på att ut och gå/springs så jag kan fylla på mitt träningsschema i idrotten nångång... hehe OCH för min egna skull ofc. sen ska jag bada och sen ska jag vara med lina! long time agooo. 

igår var först en vanlig dryg kväll, åkte fram å tillbaka i hammarn med rasmus och de andra åkte i andra bilar. sen så kom nån på en genialisk idé å ha äggkrig.. så de slutade med att alla 3 bilar åkte omkring på hammarn och gömde oss för varann och kastade ägg, risgrynsgröt, fil och gräddfil på bilarna. haha jag hade aldrig gått med på de om jag hade en bil! menmen... för å göra något lite roligt en kväll så är det precis sånt som är lite kul, en stund iallafall. sen åkte vi hem till mig och tvättade bilen. haha 

aja hejdå, have a nice day peeeps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar