2011/11/07

can't wait to kiss u



såhär har jag gått igenom skolans salar och trappor idag. med ett par svarta strumpisar och svarta conversen och har dampat på mitt hår ½ av dagen... men vill inte behöva hålla på å platta de hela tiden. blir så slitet.
måste köpa hårinpackning haha

skolan idag var chill. kom dit, hade mesamko.
svenska. gjorde den där himla redovisningen, men de gick bättre än jag trodde. vilket är bra. men de måste varit för att det bara var jag och nellie som var riktigt klar så vi kunde göra det för svenska läraren. 
men ändå, redovisning som redovisning!
jävla röda tråd... menmen! 

vene riktigt va ja ska göra nu. höll ju på beställa älskling present, men de dampa å ja hann itne klart för svenskan börja så jag ska göra det nu först... sen diska och städa lite. göra klart samhällskunskapen och vänta på att älskling slutar. (typ halv fem är han hemma) 

blev ingen bio igårkväll. så de kanske blir ikväll istället. få se om In time filmen är ikväll också. :) 
aja hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar