2011/11/25

don't stop me now

Godmorgon!

Sitter här å snarkar ungefär. är super trött...... men de är väl bara att gilla läget och skylla sig själv då jag aldrig somnar på nätterna.. Idag är de fredag och jag tycker de ska bli så skönt å få åka hem till Hammarn i helgen. Har inte varit hemma på evigheters evigheter känns de som! Har ingen aning om vad som hittas på, men det blir nog bra iallafall.

Igår kom jag ju hem, städa osv sen kom älskling tidigare än jag trott så de va as skönt. Då gick vi å duschade och sen la oss i sängen å .............. somnade såklart. klockan va typ halv 4 då vi somna och vaknade igen vid 17.00, tur vi inte sov längre iallafall! Då gick ja in i köket och ordnade middag, korv å mos vart de, kan inte minnas förra gången jag åt mos.. så de va gott å äta de då iallafall. Sen kollade vi på ett prisonbreak avsnitt och då kom oscar på 18.15 att jag hade ju skickat sms till han och fårgat om vi skulle gå på carlings å köpa julklappar till mig för de var 50% på alla tjej överdelar.. Så han bad mig å skynda mig å 18.35 va vi på carlings.
Hittade två superfina tröjor, som ja inte får röra förren jul dock. men de är ju bara en månad kvar. men vill ju använda dom idag och imorn. haha men ungefär ju.. Men sen tog vi en liten promenad och sedan hem och städade och pluggade. Eller jag pluggade iallafall. Färdiggjorde våran festival.  Fast de tog längre tid än ja trott. Men vid halv elva va den inlämnade å sen blev de PB och sen somnade vi nångång vid 1 tror jag.

Oscar började halv nio så han var uppe mycke tidigare än mig som börjar kvart i 10 idag.. Vilket va lite segt men tror att ja lyckades sova fram å tillbaka iallafall.

De enda jag hunnit gjort nu är å valt kläder, men känner nu att ja ändå måste byta byxor haha så de är bara å gå in i garderoben igen. men tröjorna som jag har nu ska jag iallafall använda idag..

Nu vart de ett as långt och as tråkigt inlägg märkte jag, haha...
men nu ska jag gå borsta håret och starta plattången.

VI HÖRS



1 kommentar: