2011/11/15

i wanna bom bang

här är min stopmotion film som jag finally är klar med. kanske inte världsbäst.. men lite rolig är den ju :D haha

imorse så vaknade jag först 06.30 och visste att de va meningslöst å kliva upp den tiden då jag började 09.50 så somnade om och vaknade kvart öve nio = försovit mig och aaas ont i huve. somnade om och vaknade kl 11. mycket skönare å efter en alvedon så va allt bra då. gick å duschade. sen drog jag hit till skolan å har endast haft media produktion.. jag och therese är inte riktigt klar med våran radio men det hinner vi göra imorn som tur är. för det är sista lektionen vi har att arbeta med det om.

om 10 min så ska vi ha klassråd sen slutar vi. skönt, då ska jag hem till min sjuka älskling å ta hand om honom!
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar