2011/11/03

don't wanna wake up without u

hejsansvejsan i nattluvan.

sitter hemma och har packa iordning lite grejer nu å vill att min älskling ska komma å hämta mig nu så vi kan åka till han och sova. men de lär ju dröja ett tag..

idag har varit en helt okej dag.. jag å oscar for ner till hammarn och hälsade på farmor lite som de va tusen årsen ja träffade! sen så åkte vi till oscar, åt middag å sen lika snabbt ner på hammarn igen. jag for hem till linn och slingade hennes hår, johanna kom och sen även nils. efter ett tag gick jag och johanna och mötte anneli och var sen med henne. fick skjuts hem och har nu pratat med sofie ett tag och min telefon är död så vet inte hur ja ska få tag i oscar... men det ordnar sig! men vill sova nu ju.

ska upp typ 9 imorn å duscha å äta. pappa hämtar mig då hos oscar å jag sätter mig på bussen till sundsvall med 4 fina kompisar och sen hämtar vi även upp en till fin vän som ska åka tåg alles själv från östersund.
vi går på stan å handla och äter gomat och sen bara ha de trevligt på kvällen. känns roligt å umgås igeeeen med min brudar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar