2012/03/14

BED

Hej,
ligger i sängen. Har cp ont i huve.
Imorse så va vi ute å fotografera en bit utanför sundsvall, jag julia å nellie.
Gick bra. Sen slutade jag och gick då hem för mitt huvud bankade så hårt. Svin jobbigt.
Somnade en halvtimme, vaknade av att älskling hade kokat potatis och värmt fiskbullar, asgott!
Sen somnade jag i två timmar till. Med glasögonen på. Trodde de skulle bli bättre om jag hade dom på, men känns inte som dom har nån verkan då jag sover? Hm..... Näe. Vaknade iallafall med samma huvudvärk. Tog en alvedon och en ipren, har inte hjälpt å de va säkert en timme sen. Hatar huvudvärk.

Ska ta å lägga in bilderna på datorn nu tänkte jag, som vi tog idag. Ska skicka julia å nellies till dom också. :)
Vill typ gå ut på promenad. Kanske frisk luft är bra? Få se om jag får med mig älskling.
Det är ju inge blåsigt ute idag (nästan) så det går ju att vara ute utan att frysa!

Jaja, nog om ointressant prat nu.
Hörs när vi hörs

 känner mig lite såhär idag. typ jag kan själv!

pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar