2012/03/14

Tog å färgade mitt hår nu på lovet. Eller ja soffe gjorde de på mig.


Bilderna bli ju så små när ja mobilblogga men ni ser ju lite iaf!
Är jätte nöjd, men vill typ göra de lite ljusare å högre upp. Men de får helt enkelt vänta. Mitt hår var inte ett dugg slitet förut och vips så hade ja klyvna toppar (inte så jätte mycke, men bra mycke mera!) inte ett dugg roligt :( så därför ska jag överanvända hårinpackning (är de dåligt?) och låta håret vila nu ett tag. Skulle behöva färga utväxten men de sliter ju iaf inte på topparna.
Ni få se bildoorrrr å lilla jag i mina glassisar. Hähä, men de använder dom ju inte så mycke som jag skulle behöva så då få ja sån jävla huvudvärk. (Ser dåligt på långt håll)
Har iallafall nyss ätit chili con carne som kvällsmat, orkade inte med mackor osv. Mår typ konstigt så behöver riktig mat, visste inte ens att vi hade de i frysen, men eftersom våran eftermiddag har gått ut på att frosta av frysen för dumma jag hade lämnat den på glänt, så lite att de inte ens syndes. Men när vi skulle kolla va som fanns idag var det fullt med "snö" överallt så vi fick helt enkelt vänta med maten. Men rätt så skönt å ha de gjort också, även om de inte är sånt man behöver göra så ofta så har vi iallafall gjort de nu :)
Sitter med huvudvärk å småtittar på glee nu, är ganska rastlös. Finns ingenting att göra + att min data är trasig IGEN. Värdelösa hp. Ni vet på vissa datorer finns de internet knappar där man kan stänga av internet helt å hållet? Gjorde de på min imorse å nu går de inte att starta igen.. har försökt med allt. Så måste väl lämna in den igen nu....
Så kan inte göra mina skolarbeten.som skulle behövas göra nu. Skit grejer.
Jaja, bilder på håret vare ja. Tror jag ska poppa popcorn nu. Popcorn å vatten är typ de bästa som finns (tillsammans allså)
pöss å godnatt






1 kommentar: