2012/03/21

You got the beat

Jullanpullan följde med mig hem idag efter matten, snacka om lifesaver!
Hon hjälpte mig att färga min utväxt, fan va skönt de va å bli av med den.
Vi fikade, pratade och färgade.
Sen gick hennes buss!
Men de va skönt med sällskap iaf två timmar, nu är det snart kväll iallafall så snart får jag lägga mig och sova. Och snart är det inte allt för länge tills det är fredag.

Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll. Ingenaning alls. Tänkte att jag skulle gå och hälla upp diskvatten och diska undan efter dagen, sen måste jag plocka lite i hallen. Har hållit på att testa massa kläder och då bara he ja kläderna på golvet ist för tillbaka i hyllan. Dumma mej.

Vill gå ut och gå, men jag vågar inte gå själv här i Sundsvall.Tänk om Oscar var här, då hade vi kunnat tagit en mysig promenad. Det är jätte varmt ute, +10 grader fan. Hur awesome är inte det, de blåser inte ens idag. ÅÅÅH, nu vill jag ut ännu mera. Men jag tänker ändåså inte. Inte värt om jag kanske blir våldtagen nånstans. Skämtåsido liksom.

Kanske ska träna lite här hemma. Om ja ska kunna ha magtröja i sommar utan å skämmas, hehe..
Nog för att det behövs tränas flera gånger då.
Tänk om man kunde FETträna en hel dag, och sen hade man värsta snygga kroppen??
Alltså, värsta träningspasset en hel dag. Sen ba fit for fight. Synd att det inte är så simpelt bara.
Menmen.

Nu ska jag, snart kolla på GLEE, även om jag inte följt det ett dugg, men det är iallafall nu klockan åtta satt.. :)

Puss å hej, Oscar kom hit till mej :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar