2012/03/29

I'm trying hard to be the best

Godmorgon :)

Min kropp har verkligen inte vaknat än, mina ben va as seg när jag gick till skolan, och de är dom då fortfarande.. Samma med ryggen. Jag och älskling somnade i soffan klockan nio och sen vaknade vi tolv och klev upp och bytte liggunderlaget till sängen istället, somnade påengång och vaknade halv 8 gjorde jag. Börjar 8.25 på torsdagar, vilket är skönt som fan.

Igår gick jag i mina klackar heeeeeeeela jävla dagen (okej typ 6 cm klack??) men på lunchen gick vi på stan, efter skolan kom Oscar på stan och vi var ute å gick i flera timmar, så de va så sjukt skönt å ta av sig dom när jag kom hem igen! Har typ ont i "trampdynorna" idag, haha.. Ha inte använt dom skorna sen i vintras. Så idag är mina vita converse räddaren.


Oscar köpte ett par as snygg humör jeans, så nu är han ännu snyggare :D haha, fast han alltid är snyggast, även om han har garage kläderna på sig <3 :)

Här var det synd om min prins. :( usch, så hemskt å se. men tur de gick bra!


Nu ska jag fortsätta med plugget. Usch, har tal halv två.. :( 

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar