2012/03/19

Mätt yttahelvete

Hallådär, ligger å slöar i soffan nu och om jag hade haft en knapp på byxorna jag har på mig så skulle jag ha knäppt upp den, är så jäävla mätt.
Jag å oscar ha iaf vart ute på promenad efter några om och men. De blåste kallt ute. Men gick ändå i 45 min, starkt jobbat av oss!
När vi kom hem så la jag mig i soffan och oscar vid datan, jag såg ett bra avsnitt av ghost wisperer (??). Sen när de va slut vid 6 va ja döö hungrig. Så stekte nåra korvar och åt stuvade.mackisar. mmmmums
Oscar sitter fortfarande vid datorn, men han ha laddat ner en film så den ska vi kika på medan magen jäser ännu mera.
Är trött. Måste diska ikv, men annars så har jag inge planerat, asskönt.
Nu ska ja hämta oscar från datastolen
Medans kan ni få se min nya frisyr jag funderar på att skaffa :))) se nedan!  Åååh så ful jag har tråkigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar