2012/03/19

i love playin' with fire

Godmorgon.
Äntligen är min dator fixad, teknikern på skolan ordnade de på fem minuter och här har jag varit utan dator sen i torsdags? .. Men skönt att jag slapp lämna in den och få en lånedator iallafall.
Gårdagen rullade på på nå vänster och vid halv 6 åkte vi till Sundsvall med mamma.
Handlade massa mat och fick en massa mat så nu ska jag nog inte klaga på ett tag att det inte finns något att äta ett tag framöver. Hehe

När vi kom fram hade vi en hel del disk å ta itu med, som såklart jag fick diska, packade upp en massa mat å sen kollade vi på tv hela kvällen tills vi sussade runt elva tiden.
Vaknade vid 7 och gjorde mig iordning osv.
Kramades hejdå med Oscar som som vanligt ligger kvar i sängen när jag ska dra.. Så jobbigt.
Har idrott idag, så må gå hem och hämta kläder till de på lunchen, men går ju ändå förbi lägenheten då så.

Slutar halv två och sen vill jag hem och gå en promenad, men vet inte om ja orkar när vädret är som de är.. Men förhoppningsvis kanske de blir bättre på eftermiddagen.
Oscar sitter å skriver att han ska åka till Hammarn imorn å ha praktik. Men hoppas att han tar en här i Sundsvall istället. Fattar inte varför han ska till Hammarn hela tiden, de suger ju.

Jaja, nu ska jag ta reda på fakta om olika lekter. Typ dialekt å allt va det är. Har svenska, cpdrygt. Orkar inte ju.
Hejdå,
hörs nångång


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar