2012/03/21

sola, bada ute och grilla

Godmorgon!
Sitter på skolan nu efter en morgon med prat med bästa Sofie i telefon.
Sov ju utan Oscar inatt. Somnade vid ett och vaknade halv sju.
Alltså inte så många timmar jag vill ha och behöver.
Det resulterar i en trött Fanny idag. Men så får det vara helt enkelt.

Idag så ska jag ha mediaproduktion, svenska och matte.
Slutar klockan tre, och då ska jag hem och.. ? Vet inte.
Sakna Oscar och plugga probably. Känns så konstigt och vara utan han i lägenheten, han brukar ju alltid vara där annars när jag kommer hem. Men inte idag, så i veckan får jag testa på att bo själv utan sambo och pojkvän. :) Men längtar som en tok till på fredag. <3

måste köpa hårfärg idag å färga utväxten innan jag spyr på mitt hår.
Goodbye, have a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar