2012/03/03

So you say

Godmorgon! måste först skriva att ja ha skrive fel i ett inlägg innan. Älskling och sofie ska komma imorgon, söndag. Hade skrivit tisdag? vet inte varför jag gjorde de för de ha sagts söndag hela tiden. Och det är jag ska jävla glad över för de va så himla jobbigt inatt å inte kramas med honom. Usch.. längtar så mycket efter mina lovers!
igår va iallafall jätte roligt. Så kul å få träffa alla (de flesta) igen!
Vi åt godis, frukter doppade i choklad å kollade på se upp för dårarna följt av bigbrother :) sen skulle dom på statoil så då passade jag på att gå hem efter vi varit där. Kom hem lite innan tolv typ å la mig då och försökte sova.. gick ju som de gick. Men tillslut så.
Vaknade innan nio imorse å klev upp då. Och nu ligger jag å kollar på tv å skriver med Oscar. Fyfan önskar verkligen han va här. :(
Men snart så.
Ska iallafall snart göra nån frukost snart.
Hörs sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar