2012/03/24

I told you

Godmorgon.
Sitter hemma hos Oscar och gör ingenting. Tänkte jobba lite med mitt svenska tal som jag har nästa vecka, men vene om ja palla jö. Skickade iaf in KoSam uppgiften igår i god tid innan den skulle vara inne. Så sen for vi ner på Hammarn och jag hängde jag med mina tjejer ett tad sen vid tio åkte jag och oscar lite bil osv å sen hem å myste å sov. Lagom fredag liksom!

Idag blir de att jag följer med älskling å hans familj på 30-årskalas till Östersund om nåra timmar.
Men blir nog inte så sent. Så vi få se vad som händer senare. Kanske bara blir hemma och kramas med Oscar också. :)

Jag skulle behöva fräscha upp mig lite å sen gå ut och kolla vad Oscar gör i garaget. Känns som att man inte hinner göra något när man vet att man har en tid att passa. Men vi få se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar