2012/03/17

your smile make me smile

Dagen har gått åt till mest ingenting idag.
Har bakat dubbelsats på kladdkakemuffins med hallon/dumle i.
Jag har varit ute och gått en ca timmes promenad med min underbara pojkvän och bara pratat och myst på fast han ville ta cykeln istället,
Men de fick han inte hähä!!

Jag har skalat en massa potatis, stekt kött och skurit grönsaker till en sallad.
Har ätit en supergod middag och blivit hur mätt som helst.
Och ändå sitter jag nu och fortsätter äta godis?
Magen kan som inte säga stopp till det. Inte hjärnan heller för den delen.
Fast magen kanske säger stopp tillslut?

Älskling är på Hammarn en sväng, tvättar bilen å allt va de va och jag och ingela sitter här i köksbordet och uttrycker inte så mycket ord till varandra, men oj så mycket trevligare det är med sällskap än att sitta alldeles ensammen här i köket.

Ikväll har jag ingen aning om vad vi ska göra? Det kliar under fötter och händer efter att det ska hända något roligt, men eftersom att jag vet,som de felsta andra Hammarstrandsbor så kommer det inte hända något ikväll HELLER. Så antagligen kommer jag och Oscar åka ner på Hammarn en sväng, träffa dom vi alltid träffar, säger det vi alltid säger (mest ingenting) och står med bilen på samma ställe som vi alltid står på. Vid halv elva kommer vi på hur värdelöst de är och far hem istället, det är försent för att kolla på en film för vi är för trötta, så vi har alltså slösat ännu en kväll på ingenting, då det hade varit mycket bättre och sitta i soffan och äta chips med dipp, dricka coca-cola och kolla på wallander som vi redan sett.

Förstår ni att det måste hända något i mitt liv? Någon förändring.
Tycker jag och Oscar kan stanna i Sundsvall en helg, men då vill ju inte han det istället.
Men det är bra mycket bättre än att vara i Hammarn.
Och göra samma sak, helg in och helg ut.

Jag längtar tills Linnéa och Henrik kommer (okej mest till linnéa kommer, känner inte henrik, hähä)
så vi gör något på dagarna.
Linnéa är ju ganska så påhittig så förhoppningsvis kommer inte varenda dag se likadan ut då.. :)

Okej jag medger att dom inte ser så goda ut när man bara har en dålig mobilkamera.

men dom med hallon är ju bättre än godis

Nå ful kort på mig idag. Måste måla om mina naglar också. WOHO FAN VA KUL

Vill att min Oscar ska va hemma nu och bara ligga å krama mig i soffan.
Idag är en dag som är en LESS-dag. Såna dagar som bara kommer och går.
Vill tillbaka till Sundsvall. Trivs bättre där.

Hejdå, pussåpuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar