2012/03/28

MoHaHaHaHaHa

Dialekt, sociolekt, kronolekt, sexolekt, ideolekt.
Något av dessa ska jag ha fördjupat mig i tills imorgon då jag ska hålla tal i det. Samtidigt ska jag till nästa vecka ha ett till tal i svenska, om relationer, ett NP-tal. På fredag ska jag ha omprov i matte.
Till på fredag ska jag ha lämnat in min jeanskollektion, eller ja min och Julias. Det är iallafall lite lättare när man är två iallafall. Tur de.

Nu håller jag på skriver lite för fulla muggar, men internete funkar inte så bra. så kommer ingen vart. få se om jag kan lägga upp dehär inlägget ens.

slutar tidigare än planerat. skulle egentligen slutat fyra idag. men istället slutar jag om en halvtimme. gunilla är sjuk. tycker hela världen borde applådera.

hejdå, OCH JA VI ÄR SNYGG :)
(har inte tvättat håret sen i söndags..... torrschampo å stram hästsvans <3 längtar som fan tills ja kommer hem å få tvätta de)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar