2012/03/20

bored

Hej, godmorgon skulle jag också kunna säga eftersom jag inte skrivit här något idag.
Idag har jag sån jävulska träningsvärk, kan inte gå nästan. Är helt seriöst. Även armarna och magen har sin värk. Man ba, sååå jobbigt var de väl inte på idrotten igår? Men tydligen.
Och en promenad på de gjorde väl saken bara värre. Åh va otränad jag är då.

Stannade hemma idag pga huvudvärk.
Så har försökt fått nån nytta gjord idag, men nä. Inte har jag kommit speciellt långt med de heller.
Men de är ju bara tisdag. Och hoppsansa så är de fredag och uppgifter ska lämnas in.. Menmen.

Oscar är också hemma idag, skönt å slippa va alone.
Vi har duschat och slöat hela dagen. Fy vad segt de är att bara gå hemma.
Men om 45 min ha ja iaf tvättid, fast de är inte mycket tvätt. Men jag oroar mig mer för min träningsvärk över att gå i trappor. Men... Ja jag överlever.

 går även runt å är ofixad, inte för att de gör mig något. men de bara de är de känns som att man blir ännu slöare då?
Har även gjort en jordgubbssmoothie. Hittade vanlijyoughurt i kylen som jag inte visste existerade, den var inte ens gammal så tog å gjorde mig nån halvlunch.
Åt ju pyttipanna å stekt ägg med rödbetor till frukost, men de va ju vid 11. Haha

Jajjja.

Have nice daay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar