2012/03/01

we R who we R, hot and dangerous

Godmorgon.

Måste bara säga att min älskling kom till mig igårkväll efter all tvätt och en heldel plugg! (duktigtjej)
Så då startade vi en film, Tower Heist. Helt okej var den, lite förutsägbar men så är ju de flesta filmerna nowadays känns de som. Så vi gosades till den och sen somnade vi sött.
Ville verkligen inte kliva upp imorse, att ligga i Oscars famn var så himla mycket bättre.
Men vad gör man inte för skolan? Säger bara att de är tur att engelskan har bytt tider nu, för annars hade jag kommit försent idag. Men nu gjorde jag ju inte de så.

Idag har jag på mig svarta jeans, vitt slappt linne och en grå munkjacka samt jeansvästen över.
Lite ovant, kändes ju som ja hade jacka på mig när ja tog av mig riktiga jackan, så va som påväg att ta av västen också. Men ickeicke, så var ju inte fallet.
Åh, ska läsa tre noveller och sen sammanfatta allt till v12. Blir som lite lat då de är sålänge dit?
Plus att de är så sjukt svår engelska (iaf för mig som är sämst) så man orkar inte ens försöka förstå texten..

Annars så ska dagen bara gå åt till plugg, men lite pauser. Blir alladeles snurrig av att hålla på med allt samtidigt. Men eftersom jag skrev ganska mycket på rapporten igår så känner jag mig inte allt för stressad. Ska mest fixa så de är rätt allt nu idag och skriva en slutsats.
Imorgon så är det redovisning. Usch, vill inte. Hatar å prata. Ibland, speciellt nu när jag inte känner mig så säker på vad det är jag ska prata om. Eller jo, jag vet att jag ska prata om ung alkoholism, men inte mer. Hur syns alkohol i media? På reklamer, jo.. Men mer då, det syns mest nyheter om att det varit bråk när alkohol varit inblandat. Åh, jag orkar inte mera. Har dessutom en idrottsuppgift jag måste göra idag. När jag kommer hem. Men samtidigt ska jag kanske sluta klaga?
Allt är ju bra egentligen. Jag gör de jag ska. För de mesta. Det måste ju räcka.
Sen att lov känns sjukt påfrestande och att jag bara vill ta lov, helst igår så måste jag nog göra det som är meningen ska göras. För annars funkar det väl inte?

Nej.. Nu bara försvinner jag i skrivandet.
Måste göra någon nytta. Typ. Vill. Inte. Alls.
vill bara vara hemma i älsklings armar och känna lugnet. 
inte vara här, och stressa sig igenom alla uppgifter. 
hatar å inte göra det bästa ifrån mig. 



pUsS... 

Har fått typ en liten kärlek för Ke$ha. Lyssna ni med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar