2012/02/29

klippa och klistra

tycker de är så roligt att klippa i kläder. (mammas gamla)

something like this. nu ska ja bara komma underfund om hur jag ska matcha denna??

ljusrosa skjorta, kommer nog användas flitigt närmare sommaren. (mammas gamla)

När jag köpte denna förra veckan, tänkte jag mest på sommaren. 29:- Cubus

nya converse! eller ja dom är nya för mig, annars är dom inte så nya. men riktigt fräscha.

älsar färgen, den lyser så fint!

Kan nog inte beskriva hur mycket jag längtar till sommaren. GAAH blir tokig. Hatar min vinterjacka, hatar slask. (fast de är ändå bättre än snö!) Vill bara känna solens värme mot ryggen, steka som aldrig förr! Ser framemot denna sommar. Känns som att allt kommer vara så bra. Bara ja hittar ett till jobb än fotbollskolan. Men det ordnar sig. :)

Nu ska ja hälla upp diskvatten, hähä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar