2012/02/23

vem kan om inte du kan

Ligger i soffan å gosar med älskling, eller ja, jag sitter vid datan. Men han är gosig med mig. :))))))
Han lagade mat åt mig idag när jag låg och sov, gullet.

Kom hem vid halv 2. Oscar stod utanför skolan när ja sluta, han hade gått å mött mig, men ja hann aldrig gå, haha.. Gjorde aldrig matteprovet, var inte redo. Inte hunnit träna eller nå. Men det var okej för Gunilla. Så gör det nästa vecka istället!
Har har gjort enkät grejerna idag. Det gick bra, är kul å se vad alla svarade! Så har sammanställt allt sen ja kom hem och sen däckat i soffan i en halvtimme. Vaknade av att ja hade mat framför näsan. Gott
Var super hungrig.

Har gjort ännu en to do list idag. Så ska fortsätta på den nu. Kände verkligen att jag behövde sova för att få någon energi. Så nu är det bättre. Har även stängt av elementet i vardagsrummet, var fan 26 grader imorse, inte konstigt man känner sig sjuk innan man somnar och vaknar. Så nu är den iallafall bara på 22,5.

Men, hoppas ni ha haft en fin dag.
Imorgon så går jag kortdag igen, men har en del grejer som jag ska ha gjort klart tills dess.
Så har fullt upp. Ska iväg till gymmet också!
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar