2012/02/23

ready for take off

Har nyss varit och tränat. Men orkade inte så mycket. Var hungrig så ska göra nån fika nu. :)
Vi sitter å ser på film nu. Snakes on a plane som går på sexan.
Jag har redan sett den. Men ändå.

känner mig tillochmed kvinnlig på händerna idag. annars brukar mina fingrar se ut som en mans. hähä

Är liksom så himla less den här veckan egentligen. Eller jag är egentligen jätte glad i det stora hela.
Men skolan tynger som ner det braiga. Så tråkigt. För de är meningen att allt ska va roligt nu.
Solen skiner om dagarna och vädret gör mig på bra humör. Våren kommer kanske snart.
Kanske. Men bara det vetandet gör att jag redan har lust att sätta på mig vårjackan istället.
de är näääära nu iallafall.

Imorgon är det iallafall fredag, i helgen har jag bestämt mig för att göra något riktigt roligt.
Det får antagligen bli redan imorgon, för då är Sofie i Hammarn, lovely. Då ska vi komma på nå riktigt roligt att göra, okej sofie? Äru med på de?
Vill bara glömma allt som har med skola att göra för ett tag. Bara för en kväll som.
Känna ångesten på lördag och veta att igår, igår då brydde jag mig iallafall inte. Igår hade jag kul!
Men de lär ju inte ens bli så..

snart så glider lilla läppen fram bara för att mitt liv känns så... illa? OKEJ JAG VET ATT NI KOMMER TYCKA TYP MEN GE DIG, DE KOMMER BLI VÄRRE. okej, ja jag vet. men ja vill ändå tycka snd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar