2012/02/01

I set fire

Kom precis från time, både jag å oscar fick värsta godis begäret! har inte ätit godis på hur länge som helst, å då menar ja de. För popcorn gills inte! var iaf hur gott som helst... :)

Få se vad vi ska hitta på ikväll, klockan är ju inte så mycket.. ska strax skicka in min novell. Och läsa en text till engelskan skulle behövas.

Matteprovet idag gick iallafall hur dåligt som helst, på det jag inte hade en aning om vad det var iallafall.. men nu är det gjort iallafall. Det är ju huvudsaken!
när jag kom hem lagade vi mat och ja plocka lite i lägenheten. Känns som att de blir stökigt mtcket fortare då man bor litet? .. så jobbigt! men ja älskar lägenheten och sundsvall så ska inte klaga. :)

Vi kanske drar och gymmar? eller bio? har ju biobiljetter som går ut den 10e feb. 3 St. Men de är bara "En gång i Phuket" som vi vill se å den.kommer den tredje. Men mission imlossible verkar ju oxå bra.. hm.
Sitter å kollar på nå program om tjocka personer, alltså extreeeema tjocka personer, tycker synd om dom. Dom är beroende av donken osv.. så gott är de ju inte. Haha

Aja. Vill gå träna, det blir ju som så skönt efteråt och plus att det känns så skönt å få muskler. Har verkligen inga!! Haha. Meeen de ordnar sig. Men ja vågar/får inte vara själv på gymmet så måste få med mig älskling ;)

Nu få ni en ful bild på mina kläder idag :) :) :) :)

jeans - hm
Linna - vila
Cardigan - gammal random



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar