2012/02/13

det där med hår och frisyrer...

Jag vill klippa mig såhär. Axellångt och inge uppklippt. Så vill jag ha. Som på bilderna nedan.
De håret jag har framme nu är uppklippningen.



MEN ISTÄLLET HAR JAG VÄRLDENS FULASTE OCH JOBBIGASTE HÅR SOM SER UT SÅHÄR: 



Vill verkligen inte ha det kvar. Men vågar verkligen inte bara klippa bort det. Vet hur mycket jag skulle sakna å ha långt hår, kunna ha fina toffsar istället för en kort stump. Men jag ogillar mitt hår så himla mycket, det blir aldrig som jag vill ha det!! Dessutom tycker jag att jag ser äldre ut när det är kortare. Men jag vet inte. Det finns ja alltid löshår om det skulle krisa. Men jag vill inte ha löshår, ska slita å grejer på håret. Åh, så himla proplem de ska vara. Håret gör ju så himla mycket på en människa?? Så ja vet inte, men NI då KÄRA LÄSARE. Vad tycker ni jag ska göra? För jag vet då inte alls. Vad är värt och vad är inte värt liksom..

:)

1 kommentar: